söndag 8 juni 2008

Relativ klädsel i sommarsverige

Efter att ha sörplat i mig en kopp kaffe och läst halva tidningen är det dags att gå ner till affären och köpa frukost. Söndag är givetvis den självklara brödköpardagen (torrt är en krydda)!
Ingen kan anklaga mig för att vara överdrivet noggrann med mitt utseende, men i sommarhettan gäller onekligen andra klädkoder. Hasar ner för trappan med grönbruna trekvartbyxor och en tight, vit t-shirt med tryck från Thailand. Dessutom orakad, fast det är jag nästan året runt förstås. Jag ser helt enkelt ut som en boråsare på husvagnssemester!

Så där, ännu ett inlägg om mode. Jag sitter nu bara och väntar på att aftonbladet skall höra av sig så att även jag får en krönika i veckan och en massa träffar på min blogg. Pengar, berömmelse och kändisfester runt hörnet!

Inga kommentarer: