måndag 12 november 2007

Bristande irritation


Tyvärr har jag inte riktigt något ämne för min blogg idag. Tycks som irritationen sviker mig. Nåja, kanske en sanning med motivation. Klart det är saker som irriterar mig, men inget som är värdigt en rubrik här!

Eller?

Lite skall jag kunna skaka fram från det världsomspännande nätet som kallas internet.

*****

Rök utan eld i Nordstan. Synd att inte hela skiten brann ner. Varje gång jag av någon anledning tvingas in i östra nordstan känner jag direkt hur luften går ur mig. Jag kan inte andas och blir instinktivt aggressiv. Det är det som kallas att shoppa och är en fritidssysselsättning för miljontals människor i framförallt västvärlden och på andra ställen där väldigt många människor har mer tillgångar än behov.

*****

Tydligen pågår det någon slags gala om fotboll på teve. Inget som jag lägger någon energi på. Jag uppskattar fotboll för spelet, inte för stjärnor, glamour, skvaller, dåliga uppträdanden och fjantiga tal. Varför sänds sådan skit egentligen? Fast det är klart, för att vara tv4 så...
Dessutom är föga förvånande ingen spelare i GAIS nominerade. Men sedan fick inte Karl-Alfred spela mer än sex landskamper heller.

Inga kommentarer: