onsdag 17 september 2008

New York, New York

Stockholm Street
Blir rimligtvis inte så mycket skrivet här på bloggen under andra hälften av september. Jag befinner mig nämligen på transatlantisk semester i New York med basen på Stockholm Street, Brooklyn. Vad kan man säga, kunde inte hitta något Götelaborg Street alls, inte ens i New Jersey!

Måhända kommer jag tillbaka med några intressanta observationer och bilder att dela med mig av. Har varit i New York förut, så det kommer troligen inte vara från de mest kända gatuhörnen. Planerar dock inte min semester i förväg, då hade de la inte varit någon semester!
Boston, tror jag
Blir en sväng förbi Boston och Conneticuts landsbygd också. Varför? För att vi kan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Försök hinna med ett besök på Fenway när ni är i Boston. En väldigt häftig upplevelse, tyckte iaf jag.

Anonym sa...

Ahnberg i south dakota kan också varmt rekommenderas.