lördag 24 januari 2009

Extrajobb stör bloggande

Väldigt svettiga arbetskläder
Som några kanske har noterat har takten och kanske framförallt kvalitén på blogginlägg sjunkt som en sten under senaste tiden. Anledningen, mina kära läsare, står att finna i mitt extrajobbmed att rensa ut supermutanter från det postapokalyptiska Washington D.C.:s tunnelbanesystem. Det är ett tufft och svettigt jobb som tar en massa tid. Dessutom får man inte ens in P1 bara Galaxy News Radio, så det är svårt att hänga med i den svenska debatten.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Bah! Om du tycker det är jobbigt skulle du testa att rensa hela jäkla feodala Japan från apdemoner utan andra hjälpmedel än en pensel och nån slags talande flatlus. Där kan vi snacka om ansträngande!

Anonym sa...

/Tommy - om inte det framgick...

Peter sa...

Är du inte klar med det där jobbet snart? Ska det behöva ta sån jävla tid, att rensa ut några supermutanter. När det gäller den svenska debatten kan jag meddela att Magdalena Graaf förts akut till sjukhus. That's about it.

johannes sa...

Oacceptabelt! Jorden anropar Olle - kom tillbaka!

Anonym sa...

Magdalena Graaf, för att inte tala om ICA-Stigs köpvanor.

Peter sa...

När du ändå är i Distriktet kan du väl ta en paus och komma hit på en amerikansk kopp kaffe och en cupcake? Behöver ventilera Atleternas spelartrupp med någon som är insatt. Inte så mångas atleter i grannskapet.

Olle J. sa...

Njae, sitter lite fast uppe i ett hus med uppsikt mot Arlington Libary, det är nog bättre att du kommer hit. Se upp för minorna och bär något som jag kan se i mitt kikarsikte - en grönsvart halsduk kanske?